loading...
دلنوشته های شاعر مذهبی علی فرهادی نیا
علی فرهادی نیا بازدید : 222 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)

رهبر من نور چشمان من است             

                                            عشق او آیین و ایمان من است

سنگر خونین او قلب من است

                                           نردبان پای او جسم من است

یاد او بر جسم دین دار من است

                                             هم ره قلب امید وار من است

 

نور او با قلب و با جان من است   

                                                     او شفای قلب بیمار من است

ای علمدار حسین فا طمه 

                                                    تو نگهدارینمااین جامعه

او سپه سا لار و سردار من است 

                                                       رهبر ایران و لبنان من است   

مهر او در قلب و در جان من است      

                                             رهبر هوشیار ایران من است

مهر او در قلب من کار خداست    

                                                  عکس او در منزلم مشکل گشاست

او که فرزند عزیز فاطمه

                                                          حرف او روشنگر این جامعه

او امید هر مسلمان  جهان  

                                                           قلب او بیدار با صا حب زمان

او که فرزند عزیز فاطمه   

                                                        حکم او حکم خداست تا خاتمه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • درباره مدیر


    علی فرهادی نیا  شاعر مذهبی ، جانباز و فرزند کوچک این سرزمین  ، که در سن 14 سالگی به عنوان بسیجی راهی جبهه های نبرد حق علیه باطل شده و از بدو جنگ تا کنون عضو فعال بسیج  گردان عاشورای عشایری شهر زاغه در استان لرستان می باشد .

    آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 183
  • بازدید ماه : 474
  • بازدید سال : 6,820
  • بازدید کلی : 23,854